کاوشگران صنایع معدنی راشا
کاوشگران صنایع معدنی راشا

پیام مدیر عامل

سخنی با مخاطبین محترم

دکتر مقداد ملکی مدیر عامل
سخنی با مخاطبین 1399/06/16 5443 22




با عرض سلام و احترام 

در شرایط کنونی کشور عزیزمان ایران، در معدن و صنایع معدنی و زنجیره آهن و فولاد بسیاری از فناوری‌ها و چالش‌ها وجود دارند که کمک به توسعه فناوری جهت حل آنان، نیاز امروز برای پیشرفت کشور است. در چند سال گذشته پژوهشگران، شرکت‌های دانش‌بنیان و استارتاپ‌های زیادی در این حوزه فعالیت خود را شروع کرده‌اند اما ارتباط گرفتن با صنعت عظیم سنگ‌اهن و فولاد برای انجام آزمایشات و تست‌های نیمه‌صنعتی کار اسانی نبوده و بسیاری از نخبگان از ادامه کار منصرف شده‌اند. 

از طرفی با وجود همه فشارها و تحریم‌های داخلی و خارجی، پژوهشگران و صنعتگرانی داریم که با تلاش و خلاقیت به دنبال حل مشکلات مختلف از جمله حل چالش‌های صنعت و معدن هستند. اما بسیاری از آنان به دلیل عدم حمایت در اتمام کار پژوهشی و یا عدم همکاری در خرید محصولات با شکست مواجه می‌شوند.

شرکت دانش‌بنیان کاوشگران صنایع معدنی راشا با شعار حلقه ارتباط پژوهش، فناوری و صنعت، در دپارتمان­‌های تخصصی خود؛ دپارتمان فرآیندهای تولید و مدیریت پسماندهای حاصل، دپارتمان هوشمندسازی و توسعه فناوری‌های نوین و دپارتمان محیط زیست و انرژی، برای کاوش و شناسایی فرصت‌ها و چالش‌ها و توسعه فناوری‌های مورد نیاز معدن و صنایع معدنی با تمرکز بر زنجیره تولید آهن و فولاد پا به عرصه وجود گذاشته و از همه شرکت‌ها و افرادی که در این زمینه توانمندی دارند دعوت به همکاری نموده و دست آنان را به گرمی می‌فشارد و حمایت کامل خود را از طرح‌های پیشنهادی مورد تایید دپارتمان‌های فنی تخصصی شرکت اعلام می‌دارد.

به امید روزی که با اجرای کامل سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، موجبات رشد کارافرینی دانش‌بنیان و پویایی زنجیره تولید آهن و فولاد با کمک نخبگان داخلی را شاهد باشیم.

 

 

 

22
تاریخ ثبت:1399/06/16
تاریخ ویرایش:1402/08/06
موضوع: سخنی با مخاطبین
تعداد بازدید:5443


تا کنون دیدگاهی نوشته نشده، اولین نفر باشید که دیدگاهش را بیان می کند.

دیدگاه شما

کاربر گرامی خواهشمند است به موارد زیر دقت فرمایید:
• لطفا فارسی تایپ کنید و با حروف لاتین (فینگلیش) ننویسید.
• دیدگاه های ارائه شده پس از بازبینی منتشر می‌شود.
• آدرس ایمیل در سایت نمایش داده نمی شود.