کاوشگران صنایع معدنی راشا
کاوشگران صنایع معدنی راشا

خبر

هوشمندسازی در فرآوری مواد معدنی و فولادسازی

هوشمندسازی عملیاتی خطوط تولید کارخانجات صنعتی و تکنولوژی خط فرآوری‌ اقتصادی سرباره‌های کوره قوس الکتریکی، از مهمترین دستاوردهای مهم شرکت دانش بنیان راشا محسوب می‌شود.
1402/04/18 اخبار شرکت 434



به گزارش  چیلان ، هوشمندسازی در کشور،پدیده ای که تنها تبدیل به یک شعار برای شرکت‌ها و مدیران شده است این در حالیست که راشا در عمل، به این شعار تحقق بخشیده و به صورت عملیاتی و واقعی هوشمندسازی فرایندهای تولید، هم در فرآوری مواد معدنی و هم در فولادسازی را با موفقیت و دقت بسیار بالا به انجام رسانده است.

به گفته مدیرعامل شرکت دانش‌بنیان کاوشگران صنایع معدنی راشا، این شرکت آمادگی کامل ارائه خدمات در زمینه تدوین استراتژی هوشمندسازی، رساندن شرکت‌ها به نسل چهارم صنعت و کاربرد هوش مصنوعی در صنعت را به همه فعالان صنعت فولاد را دارا می باشد.

هوشمندسازی عملیاتی خطوط تولید کارخانجات صنعتی و تکنولوژی خط فرآوری‌ اقتصادی سرباره‌های کوره قوس الکتریکی، از مهمترین دستاوردهای مهم شرکت دانش بنیان راشا محسوب می‌شود؛که تا به امروز چندین نمونه از جمله هوشمندسازی مدار فرآوری، هوشمندسازی کوره احیا مستقیم آهن اسفنجی و… را به اجرا رسانده است.

در واقع باید گفت که راشا توان خود را بر روی توسعه فناوری و بومی‌سازی دانش مربوط به فناوری‌های روز دنیا متمرکز کرده و داز سال گذشته، با تعریف و شروع بیش از ۲۰ پروژه مختلف در صنعت بزرگ آهن و فولاد کشور، موفق شده فناوری‌های نام برده شده را به نتیجه نهایی برساند.

ارائه خدمات مهندسی بر مبنای مطالعات کارشناسی فنی بازار، بهینه‌سازی نوآورانه خطوط تولید در راستای افزایش بهره‌وری و کاهش توقفات، توسعه تکنولوژی جذب کربن در واحدهای تولید آهن اسفنجی میدرکس از جمله دستاوردها و خدمات های دیگر راشاست.

چشم‌انداز راشا، تبدیل شدن به مرجع توسعه فناوری در معدن و صنایع معدنی است؛ یعنی هر شخص و شرکتی در صنایع معدنی در کشور قصد توسعه فناوری جدید و یا حل چالش پیچیده‌ای از مسیر فناوری را داشت، گزینه اول آن باید راشا باشد که خوشبختانه با روند پیشرفت کنونی راشا، این مهم دست‌یافتنی است.‌

 

خبرگزاری:https://chilanonline.com/2023/07/08/51368/

تاریخ ثبت:1402/04/18
تاریخ ویرایش:1402/09/13
موضوع: اخبار شرکت
تعداد بازدید:434

تا کنون دیدگاهی نوشته نشده، اولین نفر باشید که دیدگاهش را بیان می کند.

دیدگاه شما

کاربر گرامی خواهشمند است به موارد زیر دقت فرمایید:
• لطفا فارسی تایپ کنید و با حروف لاتین (فینگلیش) ننویسید.
• دیدگاه های ارائه شده پس از بازبینی منتشر می‌شود.
• آدرس ایمیل در سایت نمایش داده نمی شود.